Ketika Gambar KD Berbicara..

Segala puji bagi Allah, Tuhan kami sekalian alam, Salawat serta salam tidak pernah dilupakan buat junjungan mulia, promoter islam tercinta, "Muhammad Bin Abdullah", ahli keluarga baginda, serta para sahabat, muslimin dan muslimat yang dirahmati Allah senantiasa.

Alhamdulillah, setelah berbulan2 planning untuk program Kembara Daie, kini program itu telah pun berlangsung dengan jayanya. Program yang bermisikan dakwah itu telah berlangsung di Bukit Payung Orang Asli, Alor Gajah, Melaka. Sebagai seorang penolong pengarah, kerja yang di amanahkan adalah memantau setiap division supaya ianya berjalan dengan baik dan ikut tentatif yang disediakan. Namun, walaupun ada sedikit masalah dalam program tersebut pada awalnya tapi secara kesuluruhan ianya merupakan sebuah program yang sangat cemerlang! Tahniah kepada seluruh komiti yang telah bertungkus lumus dan berusahan dalam menjayakan program yang murni ini.






















Apabila timb pengarah membaca doa, semua diam khusyuk..huhu





Alhamdulillah semoga program2 seperti ini akan dapat diteruskan lagi dari masa ke masa. Ilmu di dada bukanlah milik kita, namun ianya milik Allah. Jadi tiada hak untuk kita simpan dari terus menyebarkan keseluruh pelusuh dunia.. Dan Hidayah tu jua milik Allah swt..

Program susulan Ziarah Kembara Daie 2 dan 3 pada 13 Nov dan 17 Dic 2011..

Allah tidak lihat akan kejayaan sesuatu umat itu jika tiada usaha yang ikhlas kepadaNya. Semoga Allah redha segala amal kita.

Wallahualam bswb^_^

Category: , , ,
Reactions: 

0 tautan hati: