Mencongkel Rahsia Dinar Mas dan Piat Money

Dengan nama Allah, Tuhan kami dikala kami hidup dan dikala kami tidur. Seluas lautan kasih buat kekasih Allah ' Muhammad Bin Abdullah' dan salam perjuangan buat sahabat2 yang dikasihi sekalian.

Alhamdulillah.. di tengah2 pagi yang mulia ini. Sebelum bangun 'Qiam'(hehe), teringin saya nak berkongsi suatu agenda yang sangat besar dan sedang melanda umat dunia. Agenda ini telah pun lama dirancang oleh geng2 Zionis Internasional bagi mendapatkan kuasa mutlak di dunia yang tidak pernah kekal ini. Perancangan yang terapi serta susunan yang slow down menyebabkan kita tidak pernah tahu dan tidak pernah merasainya. Kenapa kita tidak pernah merasainya? Jawapannya--->> kita tidak pernah merasainya kerana kita tidak pernah hendak mengkajinya.

Dinar dan Dirham


Fiat Money


Gandingan hebat, Exco Akademik Institusi Usrah 0506 dan 0809(ehe..)

Inflasi Wang yang sedang berlaku telah beri kesan yang terlalu tinggi terhadap sesebuah negara. Antara negara yang paling banyak terkesan ialah Iceland(telah pun bankrup), Zimbabwe, dan AS pun terkena juga.

Bagaimana ia boleh terjadi?

Para ilmuwan Zionis Internasional dalam Protokol Zionis telah pun mencipta satu ideologi dimana salah satu cara untuk mengawal dunia ini adalah dengan cara mengawal Mata wang dunia iaitu dengan cara mencipta satu formula yang begitu unik.

"Nilai mata wang di cop diatas kertas putih yang tiada nilainya. Bagaikan kita gunakan sampah untuk beli makanan. Dan setiap tahun nilai sampah itu akan diketahui 'sampahnya' dan makin menurun nilainya dan akan terjadi pada suatu masa 'nilai sampah' itu tiada lagi nilainya"

Dolar kertas yang kita guna sekarang makin lama makin menurun nilainya tetapi apabila kita gunakan Dinar atau dirham, setiap tahun nilai mata wang ia akan sentiasa meningkat dan meningkat. Apabila Wang ringgit dibawa keluar dari Malaysia, dan nak bawa pergi mexico contohnya, nilai mata wang ringgit akan menurun tetapi apabila kita bawak emas pergi Negara luar, nilainya sentiasa akan meningkat.

Itulah Agenda Zionis Internasional(AZI) yang begitu halus dan kecil experimennya tetapi begitu besar impaknya. Dan kita tidak mahu ia berlaku keatas negara2 lain terutamanya negara2 dibawah pimpinan Islam.

Kesimpulannya, System kewangan Islam dapat menyelesaikan segala masalah yang ada. Jadi marilah kita balik balik kepada System Islam yang langsung tiada unsur riba dan rasuah.


(Din)Syam..syam.. pandang pakcik tu.
(Syam)wei2 tengok kamera.

Kak Zahidah and the geng sedang menjaga booth

Berat betul coklat tu..

Dinar dan Dirham tidak boleh bawa kebahagiaan didalam kubur tetapi dengan Dinar dan Dirham boleh membawa kebajikan kepada sekali umat dan setiap kebajikan itu akan dicatat oleh Malaikat Rakib dan Atid.

Wallahualam Bswb..

.:PemudeKahfi:.
Category: ,
Reactions: 

0 tautan hati: