the GREAT of Sirah! Is it TRUE?

Dengan nama Allah, Tuhan kami dihari semalam, hari ini dan hari esok. Sebuah mutiara cinta buat pemimpin Islam, 'Muhammad Bin Abdullah' dan para sahabat se-cyber yang dikasihi.

Setelah beberapa kali berborak panjang(sambil minum air teh O) dengan seorang ahli Journalisme Islam mengenai sejarah2 Islam yang telah di putarbelitkan oleh orang2 kafir laknatullah, baru kini saya tahu sejarah sebenar Islam yang kian lama dirahsiakan. Tetapi sejauh manakah kebenaran mengenai Sejarah ini? Marilah sama-sama kita merenung, meneliti dan mengkaji..

Great Wall Of China



Great Wall of China, adalah satu tempat dimana tembok terbesar dunia yang telah dibina beribu2 tahun dahulu. Tembok ini terletak diantara Negeri Lioning, Beijing, Heibei dan Shanxi. Tempat2 ini adalah tempat yang ingin dilawati suatu hari nanti(InsyaAllah). Cuacanya yang bukan macam cuaca Malaysia begitu memukau hati2 pengunjung yang pergi melawat. Pemandangannya yang begitu indah mencuit hati2 para pendatang yang inginkan ketenangan. Disini pula dikatakan telah lahirnya para hero2 China seperti Jackie Chan, Aaron Kwok, Jet-li, Zhang Ziyi dan sebagainya. Dan disini juga antara tempat lakonan dirakam seperti Crouching Tiger Hidden dragon, Hitting the Wall dan bermacam-macam lagi.



Mengikut 'kajian' para sejarawan China mengatakan Tembok Besar itu telah dibina oleh orang2 Kaffir China dengan bersusah payah, Dipaksa, Didera sehinggakan tembok besar itu terbina.
Katanya lagi, tembok sepanjang 2,400 km itu telah dibina dengan penuh kezaliman, kejahatan. Akibat dari itu ramai yang mati akibat penderaan kemanusiaan yang tidak terperi itu. Dengan itu, Jasa2 para2 pembina itu sehingga sekarang diingati oleh orang2 China kerana itu adalah jasa terbesar bagi bangsanya. Benarkah itu?

Apabila dikaji kembali sejarah pembinaan tembok Besar itu, sejarah tidak pernah menggambarkan penderitaan kemanusiaan yang dikatakan para pengkaji sejarah China kerana pada masa itu, yang membina Tembok Besar itu adalah Orang Islam! Orang Islam pada ketika itu telah membina tembok Besar itu dengan begitu Ikhlas sambil tersenyum yang menyebabkan Tembok tersebut masih lagi kukuh sehingga sekarang. Molekul2 tanah2 binaan itu dimampatkan. Apabila terkena Cahaya matahari sekaligus menyebabkan tembok tersebut menjadi lebih kuat dan kukuh. Begitu Hebat binaan orang Islam! Negara China sebelum 2000 tahun lalu telah diperintah oleh maharaja2 Islam seperti Maharaja Ming, Cheng dan bermacam-macam lagi. Adakah Sebelum 2000 Tahun lalu, Negera China adalah Negara dan Empayar Islam?


Mustafa Kamal At-Tartuk



Seorang Panglima beragama Islam yang memodenkan Negara Turki, mempunyai kepimpinan yang mantap, Seorang pemuda yang menggulingkan kerajaan Sultan Abdul Hamid 2, yang mengharamkan Azan dalam Bahasa Arab dan dijadikan Bahasa Turki, perempuan tidak dibenarkan memakai tudung, yang bersama-sama dengan Yahudi dalam menjatuhkan zaman kegemilangan Islam, Yang dikatakan pemusnah Khalifah, yang juga dikenali dengan gelaran Laknatullah.

Setelah beberapa tahun setelah wafatnya Mustafa Kamal At-Tartuk ini, Negara Islam telah dijajah oleh orang2 kafir Laknatullah. Dengan Kejahatannya itu, Tanah tidak mahu menerima jasad Mustafa K.A. Mengikut buku sejarah yang kita belajar sewaktu sekolah dahulu, mayat Mustafa K.A tidak dapat ditanam dan sehingga sekarang masih lagi di Turki. Tetapi Sebenarnya, Satu tempat sahaja yang dapat menerima jasadnya iaitu di Hawaii, New York. Oleh kerana tempat itu adalah dikatakan tempat2 Akhir zaman kerana disana terletak banyaknya gunung2 berapi.


Hitler

Bila kita membaca buku2 sejarah bahawa Hitler telah membunuh ramai orang2 Yahudi pada suatu masa dahulu kerana Yahudi adalah bangsa perosak. Ramai yang menganggap Hitler adalah orang yang paling kejam didunia. Tetapi apabila dikaji kembali, yang ramai2 terbunuh sebenarnya adalah dikalangan orang2 German akibat dari pengeboman kereta api yang melenyapkan kebanyakkan orang2 german. Tetapi dengan hati yang kental, Hitler akhirnya dapat menghalau dan menghapuskan sisa2 Yahudi yang tertinggal. Dan siapakah sebenarnya 'Hitler' yang menghalau Yahudi Laknatullah itu?


Apabila dikaji kembali, 'Hitler' adalah merupakan seorang Muslim yang bernama Iskandar Zulkarnain. Setakat manakah kebenaran dan kata2 seorang Sejarawan itu? Apakah benar 'Hitler' itu adalah Iskandar Zulkarnain?

Banyak lagi sejarah2 dan Kekuasaan Islam yang telah disembunyi dan secara perlahan2 dilenyapkan oleh orang2 kafir Laknatullah. Contoh lain Seperti kerajaan Aroyo Filiphina yang dikatakan telah berjaya menangkap pengganas dan menyiksanya sehingga mati. Tetapi.. 'pengganas' tersebut adalah pejuang Islam Moro(Nurmiswari) yang memperjuangkan Agama Islam yang tercinta ini..

********************************************************************************

Marilah sama2 kita siasat kembali saat2 kegemilangan Islam yang telah dicapai.. Puak2 Kaffir Laknatullah terlalu cemburu dengan kemenangan dan kegemilangan Islam yang telah dicapai di seluruh Dunia..

"Sejarah Islam adalah Sejarah Kita"

Wallahualam Bswb...

.:http://pemudekahfi.blogspot.com:.

Category: ,
Reactions: 

0 tautan hati: