Cak Cak BOOM!!

Pertame dan yang paling Utama
"Selamat menyambut Eid Adha"


Ucapan

Selamat Hari Raye Eid Adha untuk--->

1)Keluargaku yang tercinta terutamanya Umi dan ayah,adik2 ku semoga sentiasa bahagia dan berada dalam keredhaanNya.

2)Sahabat2 sekolah SMIK Fakhri,Syafiq,Omaq,Mulim,Anas,Auzaie etc(tak larat nak tulis,ramai sangat,jangan marah)Korang jangan le lupekan aqu yer..(bile nak belanje makan?)

3)tidak lupe juge kepada para cikgu dan ustaz yang sentiasa memberi dorongan dan nasihat pada diri yang "Dhaif" ini---->ustaz Mudzakkir,Ustaz zul,cikgu Ismail,cikgu rohaya dan etc(maaf tak larat)

4)jiran2 ku yang sentiase mengambil berat terhadapku terutamenye encik Aiman yang sekarang berada di KTD Kelantan.

5)Sahabat2 di MMU(melake dan Cyber) semoga korang sentiasa berwaspada,exam nak dekat dah nie..

6)Sahabat2 yang berada di Overseas-->Abrar(mesir),ammar(yaman),asyraf(syria),shahrul(syria),Ikhwan(Jordan),Naqib(Mesir) dan sebagainya(letih nak tulis),Rindunye kat korang..harapan semoga korang sihat2 selalu dan teruskan berjuangan dalam berjuang menegakkan syiar Islam di muka bumi..Allahuakbar!

7)lecturer2 di MMU--abg hisham,abg khir,Ustaz Najib,kak Niza dan juga lecturer2 yang sentiasa berikan dorongan dan santapan rohani ketika di MMU nie..

8)ADik2,Abang dan akak2 Biro(akademik) yang dikasihi,semoga korang ceria2 selalu,dan jangan lupe belanje makan^_^hehe

9)Lastly kepada Housemate2 ku yang nakal2 sekali di rumah--->terutamenye Akram,pak tam,nik,afik,hazri---->Nasihatku "Jangan nakal2,pening kepale aqu dibuatnyer"

.:Mabrouk untuk Muslimin di Seluruh Dunia yang sedang menunaikan hajj:.

--> makan nasik minyak la cuti raye nie. ^___^


(Gambar Buku Yang Banyak Ini Tak Bermakna Penulis Baca Kesemuanya)

Kepada Sahabat2 yang sedang balik raye tu,jangan lupa study ye,exam dah dekat dah nie..dan Semoga Berjaya..



~kE aRAh yAnG diREdhAiNYA~
::perjuangan itu ertinya berkorban::
.:Kullu aamin Wa Antum Bikhair:.


Category:
Reactions: 

1 tautan hati:

Nik said...

sheikh..mana daging korban untuk kami housmatemu ? kami kelaparan di rumah ni..sdeyh tak dapat balik rayer kat kampung...uhuhu